Asistentka generální ředitelky

Nabídka již není aktuální.


Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.

Náplní práce:
samostatné vedení kanceláře ředitele
organizační a administrativní podpora GŘ v rámci denní operativy
organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
organizace tuzemských i zahraničních služebních cest
zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli

Požadujeme

SŠ/VŠ
Znalost AJ min. úroveň B2 – písemná i mluvená forma
pokročilá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Excel, PowerPoint)
příjemný vzhled, profesionální vystupování, praxe v oboru
výborné komunikační a organizační schopnosti
pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita
bezúhonnost
ŘP B – aktivní řidič
nekuřák

Nabízíme

jazykové kurzy
karta Multisport
sleva na firemní výrobky
smlouvu na dobu neurčitou
každodenní využití AJ
příjemné pracovní prostředí


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha 1 (Na Florenci 1055/35)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Multisport karta, Jazykové kurzy, Služební auto,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

20.4.2017
/* Not affection functionality */