Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Asistentka Customer Service

Pro našeho klienta, známou českou společnost působící v oblasti realizací interiérů, hledáme vhodné kandidátky pro nově otevřenou pozici:

Asistentka Customer Service

Náplň práce:


zajišťování dodávek zboží od zahraničních i tuzemských dodavatelů – komunikace se sklady apod.
zajišťování dopravy – komunikace s dopravci a zajišťování nevýhodnější dopravy
komunikace se sklady – kontrola dodávek a stavu zboží apod.
práce s firemní databází – zpracování faktur za zboží a jejich předání externí účetní (kontrola správnosti obsahu, cen apod. + příprava podkladů pro INTRASTAT – statistické vykazování dovozů v rámci EU)

Požadavky na uchazeče:


SŠ/ VŠ vzdělání
dobrá znalost AJ slovem i písmem
2 roky relevatní praxe v oblasti customer service, práce s fakturami (nejedná se o účtování)
vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita
samostatná, zralá a loajální osobnost

Nabízíme:


práce v silné společnosti – TOP 5 na trhu
nadprůměrné platové ohodnocení
možnost osobního i profesního růstu
Lokalita: Praha
Zařazeno v oborech: Administrativní práce
Asistent/ka
Datum zadání: 9.7.2014
/* Not affection functionality */