Nabídka již není aktuální

Pro našeho klienta, společnost VÝTAHY VANĚRKA s. r. o., hledáme vhodného kandidáta / tku. Asistent vedoucího obchodu Vaše náplň práce
  • aktivní komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
  • administrativní podpora vedoucího obchodního oddělení
  • řízení časového harmonogramu schůzek a porad oddělení
  • vytváření reportů, zápisů z jednání a prezentací
Váš profil
  • velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel – výborná znalost) podmínkou
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • znalost německého jazyka výhodou
  • praxe na obdobné pozici výhodou
Naše nabídka
  • zázemí české stabilní společnosti
  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • HM 26000,-
Nástup: ihned Referenční číslo: TRKCZ#16816.13 Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím Váš motivační dopis a životopis v elektronické verzi pod příslušným referenčním číslem. Do textu průvodního emailu prosím vložte i níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi údaji: Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s. sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování zaměstnání, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajù“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

informace

Pracoviště:

Duchcov

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Obchod
Obchodní zástupce

Datum zadání:

17.1.2017
/* Not affection functionality */