Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Asistent/ka obchodního oddělení

Náplň práce:

  • THP, administrativní zpracování objednávek zákazníků VO
  • objednávání zboží u dodavatelů, popř. v centrálním skladu
  • telefonní, e-mailová komunikace se zákazníky
  • evidence obchodních případů a zpracování reportů, statistik.

Požadavky na kandidáta:


  1. kandidát musí být týmový hráč, klademe důraz na vztahy uvnitř kolektivu
  2. požadujeme smysl pro důslednost, systematické uvažování, schopnost práce pod tlakem a samostatného rozhodování
  3. podmínkou znalosti / zkušenosti vedení obchodních jednání po telefonu
  4. podmínkou aktivní znalost sw MS Excel (zejména funkce, datové nástroje, filtry), Outlook
  5. výhodou alespoň obecná znalost outdoor produktů / oblasti
  6. angličtina výhodou

Nabízíme:


  1. 5 týdnů dovolené ročně
  2. 13. plat v případě splnění ročních hospodářských výsledků společnosti
  3. příspěvek na stravování
  4. práce v mladém kolektivu sportovně založených kolegů

Lokalita: Ústecký kraj
Zařazeno v oborech: Administrativní práce
Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka
Datum zadání: 4.9.2015
/* Not affection functionality */