Nabídka již není aktuální
Nabídka již není aktuální
Asistent/ka obchodního oddělení
Náplň práce:
- THP, administrativní zpracování objednávek zákazníků VO
- objednávání zboží u dodavatelů, popř. v centrálním skladu
- telefonní, e-mailová komunikace se zákazníky
- evidence obchodních případů a zpracování reportů, statistik.
Požadavky na kandidáta:
- kandidát musí být týmový hráč, klademe důraz na vztahy uvnitř kolektivu
- požadujeme smysl pro důslednost, systematické uvažování, schopnost práce pod tlakem a samostatného rozhodování
- podmínkou znalosti / zkušenosti vedení obchodních jednání po telefonu
- podmínkou aktivní znalost sw MS Excel (zejména funkce, datové nástroje, filtry), Outlook
- výhodou alespoň obecná znalost outdoor produktů / oblasti
- angličtina výhodou
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené ročně
- 13. plat v případě splnění ročních hospodářských výsledků společnosti
- příspěvek na stravování
- práce v mladém kolektivu sportovně založených kolegů
Lokalita: | Ústecký kraj |
---|---|
Zařazeno v oborech: | Administrativní práce Administrativní pracovnice/ík, Asistent/ka |
Datum zadání: | 4.9.2015 |