Asistent/ka obchodního oddělení (zákaznícka podpora)
Nabídka již není aktuální.
Zajímáte se o interiérový design a chcete pomáhat zákazníkům vytvořit si hezčí domov? Jste pečlivý a rádi se učíte nové věci?
Pro našeho klienta hledáme komunikativní kandidáty s chutí pomáhat zákazníkům s jejich požadavky. Nejedná se o call centrum.
Našim klientem je přední česká společnost působící v oblasti maloobchodního i velkoobchodního prodeje obkladů, dlažeb (do koupelen, kompletních interiéru, exteriérů, komerčních prostor i k bazénům), sanitární keramiky, doplňků a stavební chemie.
Vaší náplní práce bude:
•Komplexní péče o zákazníky, kteří se rozhodnou nakoupit přes web
•Komunikovat s nimi, posílat fotky nebo vizualizace, radit s nejasnostmi
•Zodpovídat na nejrůznější dotazy ohledně nákupu, cen, materiálů, dostupnosti zboží…
•Zpracovávat a kontrolovat objednávky zaslané mailem
•Vytvářet cenové kalkulace
Nabízíme:
•Práci ve skupině příjemných lidí, kteří si vzájemně vychází vstříc
•Práci v zajímavé oblasti
•Veškerou pomoc v začátku – zaškolení do sortimentu a pomoc se vším potřebným
•HPP na 40 hodin týdně
Co požadujeme?
•SŠ s maturitou
•Velmi dobré komunikační dovednosti
•Prozákaznícky přístup
•Chuť učit se novým věcem
•Dobrou znalost práce na PC (Excel, Word)
•Časovou flexibilitu (po zaučení bude práce probíhat i odpoledních až večerních hodinách (cca do 20.00), včetně víkendů)
•Nástup ihned
Místo pracoviště: Brno
V případě zájmu nám prosím zašlete Váš životopis.