ASISTENT - chod kanceláře
Jiří Topolánek
Nabídka již není aktuální.
Náplň práce administrativa pravidelná telefonická a emailová komunikace s klienty kompletní správa firemního portfolia vedení diáře atd. práce v kanceláři Požadujeme výborné komunikační a organizační dovednosti samostatnost, zodpovědnost, preciznost znalost práce na PC dobré organizační schopnosti zodpovědnost, samostatnost Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení komplexní zaškolení v oboru dynamické přátelské pracovní prostředí benefity možnost částečné práce z domova věk nerozhoduje, pracovní zkušenosti vítány po zapracování možnost vedení kanceláře s výdělkem 35000Kč
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
BlanskoZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek