Asistent, asistentka
Pavel Ševčík
Nabídka již není aktuální.
Pracovní náplň: vedení evidencí a správa dokladů, vedení korespondence, příprava dokladů pro vedení, vyřizování administrativní agendy. Profil kandidáta: úplné střední vzdělání, samostatnost, organizační schopnosti, PC. Nabízíme: smlouvu na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dohodou.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
OlomoucTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční, Správce nemovitosti, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek
Plat:
Dle domluvyDatum zadání:
18.2.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
asistent provozu pro střední Moravu, mzda 30 000Kč/měs.
Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. |
Olomouc
Referent nákupu - OZP - Olomouc, mzda až 24.075kč/m., stravenky.
FORCORP GROUP spol. s r. o. |
Olomouc