ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ, pracoviště Ostrava
Nabídka již není aktuální.
Hledáte práci v mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu, kde si budou vážit Vašich schopností řešit každodenní požadavky zákazníků? Nebojíte se přijímat odpovědnost, občas dělat na více úkolech současně a komunikovat v anglickém jazyce? Pak hledáme právě Vás!
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
* přijímání a vyřizování objednávek, telefonický kontakt se zákazníky DHL
* cenotvorba a poskytování požadovaných informací o našich službách
* vyhodnocování úspěšnosti obchodních nabídek
Nejedná se o aktivní telemarketing!
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
* SŠ vzdělání
* znalost anglického jazyka na dobré komunikativní úrovni
* předchozí zkušenosti v administrativě nebo zákaznickém servisu výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
* výborné komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup
* smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
* motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost
PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME VÁM:
* motivující finanční ohodnocení
* profesní i osobní rozvoj díky pestré nabídce interních vzdělávacích programů, tematických školení a možnosti individuálního koučinku
* paletu firemních benefitů (od stravenek, přes slevy u našich dodavatelů/partnerů, ke sportovnímu vyžití)
* podporu v budoucím kariérním růstu i směrem do zahraničí
* zázemí a jistoty zavedené společnosti, která získala ocenění „Investor in People“ stříbrného stupně
* týden dovolené navíc a sick-days