Administrativní pracovnice
Nabídka již není aktuální.
Do našeho rozrůstajícího se týmu hledáme nekonfliktní, spolehlivou administrativní podporu s citem pro zodpovědnost.
Požadujeme:
uživatelskou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word, Internet),
spolehlivost, samostatný přístup k práci, pečlivost, bezúhonnost,
časová flexibilita,
zkušenosti v administrativě – výhodou,
možnost pracovat 30 – 40 hodin týdně – ideálně plný úvazek,
Náplň práce:
administrativní a asistentská podpora společnosti,
práce s internetem, s katastrem nemovitostí, s mapovými podklady,
skenování, kopírování, zakládání, archivace,
telefonická a emailová komunikace,
občasné pochůzky po úřadech,
Nabízíme:
možnost dlouhodobé spolupráce,
místo pracoviště je Praha 1
občerstvení na pracovišti,
práci na DPP s možností přechodu na HPP,
finanční ohodnocení od 70,- Kč/hod,
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete Vaše CV na níže uvedený kontakt.