Administrativní pracovnice
Nabídka již není aktuální.
Láká vás práce pro silnou energetickou společnost?
Pro našeho významného klienta, mezinárodní energetickou společnost, hledáme schopné kandidáty na práci v administrativě.
Náplň práce:
- práce s databází klientů v systému SAP
- oddělení Fakturace/ Pohledávky / Saldokonto
- kontrola smluv, přiřazování plateb.
Požadujeme:
- vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru s maturitou
- uživatelská znalost práce s PC
- znalost MS Excel podmínkou
- znalost programu SAP výhodou nikoli podmínkou
- komunikativnost
- příjemné vystupování.
Nabízíme:
- zaměstnání u stabilní společnosti spolupracující se Skupinou ČEZ
- nástupní plat 12 500,- čistého/měsíčně + stravenky po zkušební době
- příjemnou pracovní atmosféru
- jednosměnný provoz - ranní směna 06:00 - 14:00hod
- po zaučení flexibilní pracovní doba a možnost Homeoffice
- zaměstnání na hlavní pracovní poměr.
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis na email [e-mail byl skryt] , do předmětu zprávy prosíme uvést "Administrativní pracovník, kód O11453". Kontaktní osoba: Bc. Petra Holaňová, tel.: +420 608 252 090