Administrativní pracovnice/pracovník

Nabídka již není aktuální.


Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum. Termín nástupu: 1. února 2017 Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/

Pracovní náplň:

  • vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
  • vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
  • správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
  • zákaznický servis, vítání návštěv
  • podpora chodu kanceláře

Požadujeme:

  • příjemné vystupování a komunikativnost
  • časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • ochota učit se novým věcem
  • znalost práce s PC a běžným kancelářským software
  • anglický jazyk - základy

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu na HPP
  • zázemí stabilní společnosti
  • motivující platové ohodnocení a benefity
  • práce vhodná i pro absolventy
Těšíme se na novou posilu našeho týmu! :-)

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Václavské náměstí 808/66)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Základní

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

16.1.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

Back Office Manager (M/Ž) Mark2 Corporation Czech, a.s. | Praha 1


/* Not affection functionality */