Administrativní pracovnice/pracovník
Shoebox CZ s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Jeden z největších prodejců obuvi Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá novou kolegyni nebo kolegu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník pro E-shop a Zákaznické centrum. Termín nástupu: 1. února 2017 Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr Více o zaměstnavateli na: https://www.officeshoes.cz/
Pracovní náplň:
- vyřizování požadavků zákazníků: telefon, e-mail, chat
- vyřizování (přebírání, odesílání) firemní korespondence a její evidence
- správa objednávek, fakturace, komunikace se skladem a přepravní společností
- zákaznický servis, vítání návštěv
- podpora chodu kanceláře
Požadujeme:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- časová flexibilita a spolehlivost, pečlivost, samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- znalost práce s PC a běžným kancelářským software
- anglický jazyk - základy
Nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu na HPP
- zázemí stabilní společnosti
- motivující platové ohodnocení a benefity
- práce vhodná i pro absolventy
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Václavské náměstí 808/66)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Sekretářka/Recepční, Zpracování dat a objednávek
Požadované vzdělání:
ZákladníPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
16.1.2017Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha