Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Administrativně - obchodní pracovník

Náplň práce:


Komunikace s klienty společnosti
analýza potřeb klientů a návrhy řešení
vyhledávání nových obchodních příležitostí
administrativně-obchodní činnost
práce na pobočce za přepážkou
účast na pravidelných poradách

Očekáváme:


minimálně SŠ vzdělání s maturitou
čistý trestní rejstřík
výborné komunikační dovednosti
příjemné vystupování a pozitivní myšlení
zkušenosti z obchodu jsou vítány
řidičský průkaz a auto výhodou


Nabízíme:


práci pro stabilní a tradiční společnost
flexibilní pracovní dobu, možnost home office
profesionální zaškolení, možnost rozvoje a perspektivu kariérního růstu
přátelský pracovní kolektiv, zázemí regionální kanceláře a podporu manažera
nadstandardní finanční ohodnocení
systém zajímavých benefitů
Lokalita: Jihomoravský kraj (Uherské Hradiště) Zobrazit místo na mapě
Hrubá mzda za měsíc: 17000 Kč
Typ smluvního vztahu: Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek, Práce na dohodu, Práce na živnostenský list
Zařazeno v oborech: Administrativní práce, Bankovnictví a pojišťovnictví, Ekonomika, finance, účetnictví, Obchod
Administrativní pracovnice/ík, Referent/ka, Zpracování dat a objednávek, Bankovní poradce, Finanční poradce, Pojistný matematik, Pojišťovací poradce, Úvěrový specialista, Daňový poradce, Finanční analýza, Finanční poradenství, Investiční poradce, Obchodní zástupce
Datum zadání: 25.10.2016
/* Not affection functionality */