Nabídka již není aktuální
PODOBNÉ NABÍDKY
Nabídka již není aktuální
ADMINISTRATIVE AND FINANCE MANAGER (Praha)
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti maloobchodního prodeje, hledáme vhodného kandidáta na pozici:
ADMINISTRATIVE AND FINANCE MANAGER (Praha) – 35 – 40 tis. Kč
Na této pozici bude zodpovědný/á za kompletní administrativu společnosti, finanční a operativní agendu, včetně agendy týkající se lidských zdrojů.
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud splňujete výše uvedené požadavky a uvítáte práci v menším kolektivu, neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
ADMINISTRATIVE AND FINANCE MANAGER (Praha) – 35 – 40 tis. Kč
Na této pozici bude zodpovědný/á za kompletní administrativu společnosti, finanční a operativní agendu, včetně agendy týkající se lidských zdrojů.
Vaším úkolem bude:
- organizace a řízení denních aktivit kanceláře
- spolupráce s regionálním manažerem a unit manažery při otevírání nových obchodů (podpora při hledání prostor pro nové obchody, komunikace s vlastníky nemovitostí, uzavírání nájemních smluv a zajištění všech potřebných povolení od místních úřadů)
- zodpovědnost za správnost účetnictví (kontrola finanční účetní + komunikace s externí mzdovou účetní)
- zodpovědnost za dodržování právních předpisů
- reportování prodejů
- schvalování plateb
- komunikace s jednotlivými úřady
- dohled nad řízením lidských zdrojů a mzdové agendy
- příprava rozpočtů a jejich prezentace vedení
- zodpovědnost za správnost smluv
Od vhodného uchazeče očekáváme:
- min. SŠ vzdělání (VŠ preferováno) ideálně ekonomického směru
- zkušenosti na obdobné pozici (finance, administrativa apod.)
- znalost českého výkaznictví a příslušné legislativy
- zkušenosti získané v rámci obchodní společnosti výhodou
- komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace v rámci společnosti)
- pokročilou znalost práce na PC – MS Office – MS Excel, MS Word, znalost systému Pohoda vítána
- nástup ideálně ihned
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud splňujete výše uvedené požadavky a uvítáte práci v menším kolektivu, neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Lokalita: | Praha |
---|---|
Zařazeno v oborech: | Ekonomika, finance, účetnictví Finanční poradenství, Účetní |
Datum zadání: | 22.1.2015 |