Administrativa s angličtinou

Nabídka již není aktuální.


Reedog je výrobcem prémiových produktů, výhradním zástupcem a distributorem několika světoznámých značek. Na trhu působíme od roku 2014 a od té doby se dynamicky rozrůstáme. V současné chvíli působíme v několika zemích Evropy. Do našeho týmu hledáme administrativní výpomoc. Jejíž náplní práce bude - překlady CZ -EN a naopak, úprava tabulek a ceníků, komunikace s dodavateli a partnery, vyhledávání nesrovnalostí na webech, a různé ad hoc činnosti. 

Co k práci u nás potřebuješ

    • Dobrou znalost češtiny
    • Znalost AJ na minimální úrovni B2
    • Samostatnost, pečlivost, kreativitu
    • Cit pro detaily
    • Čas alespoň 15 hodin týdně

Co nabízíme?

    • Práci v inovativní firmě a na zajímavých projektech 
    • Možnost dlouhodobého uplatnění a různorodé práce – rosteme a rozvíjíme se a každý má u nás šanci dělat to co ho baví
    • Přátelský kolektiv lidí, ve věku 24 - 30 let. Všichni si tykáme a na dress code si nehrajeme
    • Občasné večírky, pizzy a grilovaní u nás 
    • Sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená až 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, placené přesčasy (možnost zvýšení platu i karierního růstu)

Máš zájem o tuto nabídku? 
Odpověz nám na otázku "Proč bych měl tuto práci dělat já?", pošli nám svůj životopis nebo reference a dej nám odkaz na svůj LinkedIn, pokud ho máš! Budeme se těšit :-)


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Sedmidomky 8)

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Sick days, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Základní

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

5.5.2017
/* Not affection functionality */