Administrativa s angličtinou
Nabídka již není aktuální.
Reedog je výrobcem prémiových produktů, výhradním zástupcem a distributorem několika světoznámých značek. Na trhu působíme od roku 2014 a od té doby se dynamicky rozrůstáme. V současné chvíli působíme v několika zemích Evropy. Do našeho týmu hledáme administrativní výpomoc. Jejíž náplní práce bude - překlady CZ -EN a naopak, úprava tabulek a ceníků, komunikace s dodavateli a partnery, vyhledávání nesrovnalostí na webech, a různé ad hoc činnosti.
Co k práci u nás potřebuješ
- Dobrou znalost češtiny
- Znalost AJ na minimální úrovni B2
- Samostatnost, pečlivost, kreativitu
- Cit pro detaily
- Čas alespoň 15 hodin týdně
Co nabízíme?
- Práci v inovativní firmě a na zajímavých projektech
- Možnost dlouhodobého uplatnění a různorodé práce – rosteme a rozvíjíme se a každý má u nás šanci dělat to co ho baví
- Přátelský kolektiv lidí, ve věku 24 - 30 let. Všichni si tykáme a na dress code si nehrajeme
- Občasné večírky, pizzy a grilovaní u nás
- Sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená až 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, placené přesčasy (možnost zvýšení platu i karierního růstu)
Máš zájem o tuto nabídku?
Odpověz nám na otázku "Proč bych měl tuto práci dělat já?", pošli nám svůj životopis nebo reference a dej nám odkaz na svůj LinkedIn, pokud ho máš! Budeme se těšit :-)