Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Accountant administrator

Chcete pracovat ve velké mezinárodní společnosti? Rádi byste se stali členem multikulturního týmu? Máte zkušenosti v oblasti účetnictví? Hledáte výzvu? Pak jděte do toho!

Účetní

Náplň práce:

  • Fakturace
  • Komunikace s dodavateli
  • Zpracování závazků a pohledávek
  • Zpracování plateb
  • Agenda
  • Účetní uzávěrka
  • Další administrativa spojená s účetnictvím

Požadujeme:

  • Výborná znalost podnikového účetnictví
  • Praxe 2-3 roky
  • Podrobná znalost Microsoft Office, speciálně MS Excel
  • Předešlá zkušenost s účetním programem Helios výhodou
  • Výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Silné organizační a analytické schopnosti
  • Schopnost pracovat pod tlakem
  • schopnost sebemotivace
  • schopnost pracovat samostatně
  • zkušenosti s jednáním s klientem

Lokalita: Ostrava

Zaujala Vás naše nabídka? Pokud splňujete požadavky a máte chuť zapojit se do tohoto týmu, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce na [e-mail byl skryt]. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html


Lokalita: Hlavní město Praha
Zařazeno v oborech: Ekonomika, finance, účetnictví
Account manager
Datum zadání: 18.4.2014
/* Not affection functionality */