Obchodní asistent/ka
Nabídka již není aktuální
Společnost AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s.r.o. se zabývá snižováním nákladů firmám a veřejným subjektům pomocí elektronických aukcí. Z důvodu rozšiřování svého stávajícího týmu hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici OBCHODNÍ ASISTENT/KA.
Požadujeme:
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem, dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti
- základní uživatelskou znalost PC, pečlivost a zodpovědný přístup k věci
- zájem o dlouhodobou spolupráci (alespoň půl roku)
- odpracovat minimálně 15 h týdně v pracovní dny v rozmezí 8:00 až 16:00 hod.
Náplň brigády:
- telefonická komunikace se zákazníky, prezentace služeb (4-6 telefonních hovorů za hodinu)
- obchodní administrativa, práce s internetem (ARES, Justice, weby firem, EEX apod.)
Nabízíme:
- rozšíření ekonomického rozhledu, získání znalostí z oblasti nákupních stategií nejvýznamnějších českých firem, zdokonalení komunikačních dovedností
- možnost flexibilního plánu směn
- motivační mzdu tvořenou fixní částkou a prémií (průměrná mzda současných obchodních asistentů je 96 Kč/hod ), zaplacený veškerý odpracovaný čas včetně počátečního školení
- vlastní pracovní místo v klimatizované kanceláři v centru Brna, firemní teambuildingy, soutěže, pohodovou práci v mladém kolektivu