Nabídka již není aktuální

Společnost AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s.r.o. se zabývá snižováním nákladů firmám a veřejným subjektům pomocí elektronických aukcí. Z důvodu rozšiřování svého stávajícího týmu hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici OBCHODNÍ ASISTENT/KA.

Požadujeme:

  • výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem, dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti
  • základní uživatelskou znalost PC, pečlivost a zodpovědný přístup k věci
  • zájem o dlouhodobou spolupráci (alespoň půl roku)
  • odpracovat minimálně 15 h týdně v pracovní dny v rozmezí 8:00 až 16:00 hod.

Náplň brigády:

  • telefonická komunikace se zákazníky, prezentace služeb (4-6 telefonních hovorů za hodinu)
  • obchodní administrativa, práce s internetem (ARES, Justice, weby firem, EEX apod.)

Nabízíme:

  • rozšíření ekonomického rozhledu, získání znalostí z oblasti nákupních stategií nejvýznamnějších českých firem, zdokonalení komunikačních dovedností
  • možnost flexibilního plánu směn
  • motivační mzdu tvořenou fixní částkou a prémií (průměrná mzda současných obchodních asistentů je 96 Kč/hod ), zaplacený veškerý odpracovaný čas včetně počátečního školení
  • vlastní pracovní místo v klimatizované kanceláři v centru Brna, firemní teambuildingy, soutěže, pohodovou práci v mladém kolektivu

informace

Pracoviště:

Brno (Jakubské náměstí 4)

Typ smluvního vztahu:

Dohoda o provedení práce

Datum zadání:

19.1.2017
/* Not affection functionality */