Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Nabídka pracovní pozice Office Assistant pro brněnskou pobočku s angličtinou

Společnost HT International s.r.o. nabízející jazykové služby pod obchodní značkou Hero Translating je
mezinárodním poskytovatelem především odborných překladů. Jádro našeho teamu doplňuje rozsáhlá síť
domácích a zahraničních externích spolupracovníků.
NÁPLŇ PRÁCE
Jde o pozici na částečný úvazek, která je vhodná pro vysokoškolské studenty. Půjde o druhého pracovníka
nově zakládané brněnské pobočky naší agentury (adresa Dobrovského 50). Asistentka bude šéfovi pobočky
pomáhat s administrativou, recepčními činnostmi a bude se podílet i na vlastních projektech. Náplní práce
je všestranná recepce v češtině, němčině a angličtině, dále správa příchozích a odchozích dokumentů a
jejich dočasná a trvalá archivace, řízení projektů týkajících se soudních překladů (které zpravidla zahrnují
logistiku fyzických dokumentů), správa spotřebního materiálu v kanceláři (kancelářské potřeby, občerstvení),
logování návštěv, správa pokladny, podpora vymáhání pohledávek, správa a katalogizace vybavení,
spolupráce s dodavateli podpůrných služeb (úklid, IT), výzdoba kanceláře. Popsané činnosti v současnosti
plně nevytíží celý pracovní úvazek, Office Assistant tedy bude zapojován i do ostatních činností agentury
podle momentální potřeby.
Oficiální otevření pobočky plánujeme až v půlce září. Asistentku však můžeme přijmout již nyní a zapojit ji
do administrativní činnosti na dálku, aby se spolupráce mohla zaběhat. Asistentka by měla po zaučení jeden
den v týdnu sama na starosti pobočku během otevírací doby (zatímco šéf pobočky bude v pražské centrále),
ostatní pracovní dny by pak docházela na půl dne (přesný rozvrh lze domluvit dle potřeb obou stran). Po
přijetí dalších pracovníků a ukončení studia asistentky existuje potenciál přetransformovat pracovní místo
ve full-time pozici „Office Manager“, případně jinou plnohodnotnou pracovní pozici v Brně nebo Praze.
POŽADOVANÉ A PREFEROVANÉ ZNALOSTI
Je nutná dobrá znalost angličtiny na úrovni vhodné pro telefonickou komunikaci. Znalost každého
dalšího jazyka je velkou výhodou a určitě dojde k jejich uplatnění. Dále je nutná znalost efektivní práce s
běžnými kancelářskými aplikacemi (Word, Excel, Outlook). Výhodou je pokročilá znalost práce s grafickými
programy Adobe, dovednost psaní všemi deseti prsty a jakékoli další technické znalosti jsou velkou výhodou
a může dojít k jejich uplatnění. Office Assistant by měl mít osobnostní dispozice, které mu umožní zvládat
každodenní stresové situace, řešit samostatně a systematicky více problémů najednou a přitom svým
odhodláním a „tahem na branku“ vzbuzovat důvěru u spolupracovníků a zákazníků.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
Můžeme nabídnout osobní přístup a pracovní prostředí v malém kolektivu. Naše pracovní agenda a postupy
se stále vyvíjejí spolu s novými technologiemi a obchodní expanzí, takže nový spolupracovník bude mít
možnost profesně růst spolu s naší společností a její směřování do jisté míry sám ovlivnit. Dobře se u nás
bude cítit ten, kdo rád přemýšlí o širších souvislostech své činnosti, pro řešení nestandardního problému si
dokáže sám vytvořit metodiku a dokáže o ní diskutovat. Základní platové ohodnocení na úrovni odpovídající
kvalifikaci uchazeče je postupně rozšiřováno bonusovými schématy v závislosti na tom, jaké role s jakou
efektivitou bude pracovník schopen plnit.
V případě zájmu prosím zašlete CV v PDF souboru pojmenovaném Vašim jménem a krátké představení

v těle emailu na emailovou adresu:

kubis@hero-translating.com
a do předmětu napište: „RE: Nabídka pracovní pozice Office Assistant pro brněnskou pobočku s
angličtinou a němčinou“. V případě, že budete odpovídat požadovanému profilu, rádi Vás pozveme
k osobnímu pohovoru.
Lokalita: Brno (Dobrovského 50) Zobrazit místo na mapě
Mzda: 80 Kč / hodinu
Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce
Zařazeno v oborech: Brigády v kanceláři
Asistent/asistentka
Datum zadání: 19.7.2016
/* Not affection functionality */