Nabídka již není aktuální

Nabídka již není aktuální

Komunikace s majiteli a jednateli firem

AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s. r. o., působící v oblasti výběrových řízení a optimalizace nákupních procesů, hledá z důvodu rozšiřování svého stávajícího obchodního týmu vhodného kandidáta/ku na pozici: Obchodní asistent/ka.

Požadujeme:


výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
obchodní talent
základní uživatelskou znalost PC
pečlivost a flexibilitu
zájem o dlouhodobou spolupráci
nutnost odpracovat minimálně 25 h týdně, alespoň 3 dny v týdnu (mimo víkendů)
nástup ihned

Náplň brigády:


prezentace služeb a telefonická komunikace se zákazníky (cca 80 % pracovní náplně)
vyhledávání potenciálních zákazníků z interních zdrojů
obchodní administrativa
úzká spolupráce s týmem zkušených obchodníků a jejich podpora

Nabízíme

zajímavou práci v oblasti výběrových řízení a veřejných zakázek
zaškolení a podporu zavedené společnosti
získání praxe a zkušeností při komunikaci s vyšším managementem firem
možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
práci v perspektivní a dynamicky se rozvíjející společnosti
v případě oboustranné spokojenosti možnost přechodu na hlavní pracovní poměr
práci v mladém kolektivu

V případě zájmu zašlete svůj životopis i s průvodním dopisem na e-mailovou adresu [e-mail byl skryt], do věci e-mailu uveďte „Brigáda – obchodní asistent“.

AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s. r. o.
Ing. Lucie Zembolová
Jakubské náměstí 4
602 00 Brno
e-mail: [e-mail byl skryt]
Lokalita: Brno
Mzda: 75 - 120 Kč / hodinu
Typ smluvního vztahu: Dohoda o provedení práce
Zařazeno v oborech: Brigády v kanceláři
Asistent/asistentka
Datum zadání: 17.4.2014
/* Not affection functionality */