Nabídka již není aktuální
PODOBNÉ NABÍDKY
Nabídka již není aktuální
Komunikace s majiteli a jednateli firem
AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s. r. o., působící v oblasti výběrových řízení a optimalizace nákupních procesů, hledá z důvodu rozšiřování svého stávajícího obchodního týmu vhodného kandidáta/ku na pozici: Obchodní asistent/ka.
výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
obchodní talent
základní uživatelskou znalost PC
pečlivost a flexibilitu
zájem o dlouhodobou spolupráci
nutnost odpracovat minimálně 25 h týdně, alespoň 3 dny v týdnu (mimo víkendů)
nástup ihned
prezentace služeb a telefonická komunikace se zákazníky (cca 80 % pracovní náplně)
vyhledávání potenciálních zákazníků z interních zdrojů
obchodní administrativa
úzká spolupráce s týmem zkušených obchodníků a jejich podpora
Nabízíme
zajímavou práci v oblasti výběrových řízení a veřejných zakázek
zaškolení a podporu zavedené společnosti
získání praxe a zkušeností při komunikaci s vyšším managementem firem
možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
práci v perspektivní a dynamicky se rozvíjející společnosti
v případě oboustranné spokojenosti možnost přechodu na hlavní pracovní poměr
práci v mladém kolektivu
V případě zájmu zašlete svůj životopis i s průvodním dopisem na e-mailovou adresu [e-mail byl skryt], do věci e-mailu uveďte „Brigáda – obchodní asistent“.
AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s. r. o.
Ing. Lucie Zembolová
Jakubské náměstí 4
602 00 Brno
e-mail: [e-mail byl skryt]
Požadujeme:
výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
obchodní talent
základní uživatelskou znalost PC
pečlivost a flexibilitu
zájem o dlouhodobou spolupráci
nutnost odpracovat minimálně 25 h týdně, alespoň 3 dny v týdnu (mimo víkendů)
nástup ihned
Náplň brigády:
prezentace služeb a telefonická komunikace se zákazníky (cca 80 % pracovní náplně)
vyhledávání potenciálních zákazníků z interních zdrojů
obchodní administrativa
úzká spolupráce s týmem zkušených obchodníků a jejich podpora
Nabízíme
zajímavou práci v oblasti výběrových řízení a veřejných zakázek
zaškolení a podporu zavedené společnosti
získání praxe a zkušeností při komunikaci s vyšším managementem firem
možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
práci v perspektivní a dynamicky se rozvíjející společnosti
v případě oboustranné spokojenosti možnost přechodu na hlavní pracovní poměr
práci v mladém kolektivu
V případě zájmu zašlete svůj životopis i s průvodním dopisem na e-mailovou adresu [e-mail byl skryt], do věci e-mailu uveďte „Brigáda – obchodní asistent“.
AUKČNÍ PORADENSKÉ CENTRUM, s. r. o.
Ing. Lucie Zembolová
Jakubské náměstí 4
602 00 Brno
e-mail: [e-mail byl skryt]
Lokalita: | Brno |
---|---|
Mzda: | 75 - 120 Kč / hodinu |
Typ smluvního vztahu: | Dohoda o provedení práce |
Zařazeno v oborech: | Brigády v kanceláři Asistent/asistentka |
Datum zadání: | 17.4.2014 |