Asistent/ka prodejního oddělení / pokladní, brigáda, Praha

Nabídka již není aktuální.


PRACOVNÍ NÁPLŇ:

Výběr hotovosti od klientů, pokladní evidence, odvod hotovosti kurýrní službě; Osobní kontakt s klienty, uvádění příchozích klientů; Prodej vstupenek v sítích Ticketportal, TicketPro a TicketArt; Výpomoc s chodem kanceláře, objednávání kancelářských potřeb a jiného spotřebního materiálu; Vystavování tuzemských cestovních příkazů; Administrativní úkoly zadané nadřízeným.

POŽADUJEME:

Minimálně SŠ vzdělání; Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, internet); Výhodou práce s pokladnou; Samostatnost, pečlivost, aktivní přístup k práci; Trestní bezúhonnost; Výhodou znalost AJ.

NABÍZÍME:

Nastup: Ihned; Spolupráce min. do 30. 09. 2015; Dlouhodobá spolupráce; Zaměstnání na Dohodu o provedení práce; Pracovní doba PO – PÁ směny krátký a dlouhý týden; Mzda 70 – 85,- Kč/hodina. Místo výkonu práce: Jindřišská 28, 110 00 Praha.

informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha (Jindřišská 28)

Plat:

70 - 85 Kč/hod.

Datum zadání:

11.5.2015

Podobné nabídky

Hledaní práce

doporučujemePicker - 170Kč/h - Praha AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Praha

topOperátor skladu - pneuservis AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Praha 5


/* Not affection functionality */