Pro rozšíření našeho pracovního kolektivu na pobočce v Ostravě hledáme kandidáty/tky na pozici Asistent/ka/pokladní prodejního oddělení.
NÁPLŇ PRÁCE:
Podpora prodejního oddělení;
Asistentské a administrativní práce dle potřeby;
Vkládání dat do PC;
Drobné nákupy, doplňování kancelářských potřeb;
Vyřizování a evidence korespondence;
Práce pokladní;
Vystavování příjmových, příp. výdajových pokladních dokladů;
Přebírání hotovosti;
Chystání hotovosti pro odvod kurýrní službou.
POŽADUJEME:
Nástup: Ihned;
Dlouhodobá spolupráce;
Minimálně SŠ/VŠ vzdělání;
Velmi dobrá orientace na internetu a PC;
Dobré komunikační schopnosti;
Organizační schopnosti, systematičnost, vysoké pracovní nasazení;
Trestní bezúhonnost;
Zkušenosti s příjmem hotovostí výhodou.
NABÍZÍME:
Možnost získat praxi v největší internetové cestovní agentuře;
Zaměstnání na Dohodu o provedení práce;
Zajímavou práci v příjemném prostředí;
Pracovní doba PO – PA 9.00 – 18.00;
V případě volna na zkoušky Vás uvolníme (možnost dopředu naplánovat směny);
Zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy např. (zvýhodněné ceny jazykových a vzdělávacích kurzů, zvýhodněné ceny na dovolenou atd.).
informace
Zadavatel:
Pracoviště:
Ostrava (Českobratrská 46)
Plat:
Dle domluvy
Datum zadání:
18.6.2015